Svjetsko fudbalsko prvenstvo je događaj o kojem se najviše govori na društvenim mrežama
July 2, 2014 – 12:02 pm | No Comment

Mislimo da se Facebook ipak najviše obradovao početku i trajanju Svjetskog fudbalskog prvenstva. Ta društvena mreža je najavila da je Svjetsko prvenstvo u fudbalu generisalo više od milijarde interakcija na siteu i tako postalo događaj …

Read the full story »
24/7

Društveni mediji

Featured

Hapa hapica (Food)

Headline

Home » Društveni mediji

I Bogu je drago ono što je džaba

Submitted by on May 4, 2012 – 11:34 amNo Comment

Piše : Tarik Kapetanović @ka5an

Koliko su društvene mreže bitne mnogima u BiH još nije jasno. Znaju oni da se tamo okupljaju neki ljudi i da ih ima puno ali kako sve to iskoristiti to je velika misterija. Na žalost kad se govori o društvenim mrežama kaže se kako su one negdje daleko donijele veliki uspjeh nekim internet guruima ili marketing agentima koji žive udaljeni od naše male BiH.

Na sreću ipak negdje u sebi ljudi vjeruju u uspjeh društvenih mreža pa često i u BiH možemo primijetiti facebook profile individualnih majstora do lanaca frizerskih salona pa i osiguravajućih kuća itd…

Tih profila je sve više, naloga je sve više a mogu reći da će uskoro biti i male porodične firme na nekoj od društvenih mreža. Svi znamo da kroz  stečene prijatelje možemo doći do likeova i fanova ali kako od istih i ljudi koje negdje susretnemo možemo napraviti kupce – to je osnovno pitanje i briga ?!

Kako sam već široj javnosti predstavio značaj community managementa kao novog zanata te pokazao kako isti treba raditi te pisao da nikada ne povjeravate svoje naloge sestrinoj djevojčici koja je na twitteru ili bratovom malom koji „ne silazi“ sa facebooka –  nego  treba raditi drugačije i dalje pričam o društvenim mrežama kao i koracima koje slijede profesionalci kako bi povećali posjetu i pokrenuli priču o privlačenju kupaca.

Nije bitno samo napraviti profil na facebooku ili fan stranicu i tako priču i završiti. Treba početi sa pretragama na internet pretraživačima ukoliko se tamo ne pojavite jednostavno vas i nema.  Kada znate gdje se o Vašoj firmi ili brandu priča možete znati i kako kanalisati komunikaciju, kada se uključiti, dati pozitivan savjet i suptilno usmjeriti kupca na vaša vrata.

Poznato je da ljudi na društveni mrežama „prelete“ preko sadržaja te se ne fokusiraju na tekst. Fokus ostaje na slici jer slika privlači dvostruko više pažnje, pa je zbog toga preporučljivo kombinovati slike proizvoda sa tekstom i tako dati unikatnu poruku potencijalnom konzumentu.

Kako živimo u društvu u kojem vrijedi poslovica da je i „Bogu drago ono što je džaba“ u tom stilu trebamo organizovati nagradne igre i dijeliti nešto što bi potaknulo buduće korisnike na interakciju. Jer svi vole džabne stvari i nagrade. Tu imamo i malu začkoljicu jer džabne stvari vole i oni koje ne želimo uvući u našu priču. Trebamo paziti i čime nagrađujemo potencijalne kupce, jer su česti primjeri da slastičarne nagrađuju korisnike usb stickovima itd…

Zbog velikih mogućnosti na internetu korisnici društvenih mreža otvaraju profile na facebooku, twitteru, google + itd i sadržaje koje postavljaju na jednoj društvenoj mreži kopiraju i na druge što dovodi do jednoličnosti i zasićenja. Ukoliko su sadržaji isti korisnici biraju jednu društvenu mrežu i tako napuštaju druge kanale komunikacije a tim i izlaze iz direktne komunikacije.

Ukoliko od početka razmišljate samo o prodaju i povećanju posjete te o profitu, vaš trud je uzaludan. Ono malo duše morate unijeti u cijelu priču. Morate biti zanimljivi i drugačiji kako slikom tako i tonom a samim tim i razgovorom s korisnicima. Reklame umaraju ukoliko su stalne i direktno orjentisane prema stalnoj prodaji.  Morate zaintrigirati korisnike i napraviti ih posebnim, zašto im ne ponuditi proizvod do kojeg mogu doći ili ga rezarvisati samo putem tvittera ili facebooka i nikako online?!

Bitno je naglasiti da je vaša ciljana skupina koju imate i razmažena. To nikada nemojte izgubiti iz vida, oni koji vas slijede su zahtjevni i drugačiji.

Tada morate unijeti onaj tračak duše u cijelu komunikaciju. Morate postati prisni sa korisnicima koji Vam možda žele postati i prijatelji a tako razvijate i odnos povjerenja i stalne komunikacije.

Uvijek na pitanja odgovarajte što prije, istražite ko su oni s kojima komunicirate, ne dozvolite da korisnici imaju osjećaj komunikacije sa mašinom.

Unesite toplinu u komuniciranje i postanite stvarni utoliko da korisnik zna da ono što govorite jeste stvar vašeg stava i javnog djelovanja.

Na kraju konzumente koji su već dovoljno uljuljani i zahtjevni morate učiniti i bitnima. Ukoliko se pitate kako to učiniti odgovor je lako a i ne košta mnogo. Osnova je uključivanje kupca u cijeli proces koji je konzumentu bitan. Npr ukoliko radite u pekari dozvolite da kupac sam odabere najbolji eurokrem koji će staviti u svoj kroasan. Kada se jednom osjeti bitan, napravi taj korak kupac odlazi sretan i zadovoljan i vraća se što je još bitnije.

Zbog toga, dragi moji direktori, šefovi, radnici, majstori i svi drugi koji namjeravate raditi i komunicirati na društvenim mrežama, molim Vas da komunikaciju ne prepuštate djeci svojih rođaka pa čak ni svojoj djeci. Nemojte otvarati naloge na društvenim mrežama koje ćete već nakon sedam dana zaboraviti jer onda ova moja priča nije imala smisla.

Leave a comment!

Add your comment below, or trackback from your own site. You can also subscribe to these comments via RSS.

Be nice. Keep it clean. Stay on topic. No spam.

You can use these tags:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

This is a Gravatar-enabled weblog. To get your own globally-recognized-avatar, please register at Gravatar .