Svjetsko fudbalsko prvenstvo je događaj o kojem se najviše govori na društvenim mrežama
July 2, 2014 – 12:02 pm | No Comment

Mislimo da se Facebook ipak najviše obradovao početku i trajanju Svjetskog fudbalskog prvenstva. Ta društvena mreža je najavila da je Svjetsko prvenstvo u fudbalu generisalo više od milijarde interakcija na siteu i tako postalo događaj …

Read the full story »
24/7

Društveni mediji

Featured

Hapa hapica (Food)

Headline

Home » Društveni mediji, Featured

Ulazak na mala vrata – stručnjaci za komunikaciju na društvenim mrežama su među nama

Submitted by on March 28, 2012 – 11:58 pmOne Comment

Piše : @ka5an

Kako se u svijetu već na velika vrata govori o novom zanatu koji se zove Community management tako su se pojavili i tkz Community manageri koji nisu ništa drugo do stručnjaci za komunikaciju na društvenim mrežama.  Iako taj zanat u našoj zemlji još nije dovoljno promovisan i često izaziva podsmjeh, mediji se sve više zanimaju za komunikatore koji profesionalno komuniciraju na društvenim mrežama.

Posebno me iznenadila brza reakcija ekipe novoformirane Face TV i novinarke Nafise Latić koja je istražila temu i pronašla mene za  interesantnog sugovornika u Ka5aN Cafeu.  Razgovarali smo o društvenim mrežama, ali i profesionalizaciji posla stručnjaka za komunikaciju na društvenim mrežama.

Novi poslovi i nova znanja će zasigurno privući mlade ljude, kao i potaknuti komunikaciju na internetu te profesionalizirati komunikaciju kompanija, organizacija pa čak i državnih institucija na društvnim mrežama. Posebno je bitno, govoriti o društvenim mrežama i njihovom ispravnom korištenju kako bi se postavili kakvi takvi standardi za komunikaciju koji bi na kraju svi mogli poštovati.

O društvenim mrežama i njihovom uticaju sam govorio kako bih  potakao ljude na razmišljanje, medije na djelovanje a edukatore na istraživanje.

Nadam se da će moj klip i gostovanje na Face Tv-u potaknuti izdavanje i prevođenje stručne literature koje nedostaje iz ove oblasti, posebno na BHS jezicima, te potaknuti ozbiljno promišljanje o edukaciji koja bi se mogla ponuditi višim i visokim edukativnim ustanovama kojima bi cilj trebao biti i u obrazovanju na području komunikacija i marketinga na društvenim mrežama.

One Comment »

Leave a comment!

Add your comment below, or trackback from your own site. You can also subscribe to these comments via RSS.

Be nice. Keep it clean. Stay on topic. No spam.

You can use these tags:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

This is a Gravatar-enabled weblog. To get your own globally-recognized-avatar, please register at Gravatar .