Kako društvene mreže utiču na ustaljenu poslovnu strukturu?

Piše : Tarik Kapetanović @ka5an

Mnogi su već osjetili uticaj društvenih mreža, napisane su i debele knjige koje govore o tome ali je bitno govoriti o stavrnom uticaju koji je evidentan u proteklih par godina. Mnogi će se zapitati i kakav je taj uticaj u čemu se očituje i na koji način, zbog toga javno treba progovoriti o svemu

Presudan je značaj pri odabiru autoriteta – više ne poznajemo autoritete, autoriteti su oni koji ostvaruju uticaj. Sve dok su uspšeni lideri u poslovnom svijetu poznavali klauzulu u kojoj se tvrdilo da je jedina prava snaga u suštini ona latentna skrivena snaga koja vodi brand managera ili kompletan tim ili cijelu poslovnu zajednicu društveni mediji uvode evoluciju korz širenje poslovne mreže u cijelom svijetu. Od sada poslovni lideri ne trebaju ljude koji bi podnosili izvještaje kada se posao obavi. Društveni mediji doslovno izazivaju  dobro ustaljenju poslovnu strukturu time što preuzimaju mnoge uloge u kompaniji što je veliki pomak u stvaranju kompanije kao primarne jedinice rada.

Poslovni lideri smatraju da je stalno posmatranje kupaca primarno te osnova dobrog poslovanja –  U suštini najnapredniji izvještaj direktoru je suštinsko promatranje onoga što se dešava na terenu. Danas društvene mreže preuzimaju tu ulogu i kreiraju stvarnu sliku svijeta za one koji znaju promatrati. Cijelu sliku u vrijeme društvenih medija stvaraju uposlenici, učenici u poslovanju te konzumenti koji razumiju i emocionalnu i racionalnu strukturu poslovne atmosfere koja vodi prodaju.

Prilagođavanje digitalnom svijetu i društvenim mrežama kao i novim tehnologijama doslovno zahtjeva promišljanje sudionika u izvođenju specijalne operacije –  Nije pretjerano kada se kaže da digitalni svijet i društvene mreže doslovno rasturaju stare stgrukture unutar zabetoniranih kompanija kao i procese rada u poslovnim timovima. Danas korištenjem društvenih mreža poslovni ldieri mogu i moraju oformiti tim koji radi brzo i efikasno što je osnova produktivnosti u poslovnom svijetu. Ukoliko pojednostavimo načine rada i sam način radia unapređujemo posao i poslovnu atmosferu. Tako dolazimo do mladih i kreativnih ljudi koji donose inovacije u poslovni proces što je primarno ukoliko želimo postiči uspjeh.

U novom digitalnom svijetu potrebni su komunikatori i nova organizacija a ne slijepa poslušnost lidera ili vlasnika – Komunikacija koja je usmjerena prema brandu ili proizvodu a odvija se na društvenim mrežama je posao koji se odvija sam po sebi. Kako se razvija brand razvija se i komunikacija kao i novi posao kojeg nazivamo community management koji upravlja sa facebook i twitter nalozima. Tako se doslovno komunicira o brandu. U tom krugu nije samo community manager nego i cijeli poslovni tim koji mora poticati uvjerljivu i direktnu komunikaciju .

Stalno upravljanje – Marketing manageri vode novi posao u kojem stalno vode i pronalaze nove smjernice. Oni pravi znaju da tržište nikada ne miruje.  Marketing prerasta u stalnu i usmjerneu komunikaciju koja mora imati plan koji se stalno prilagođava tržištu.

Stalno upravljanje mora biti usmjereno ka konzumentima – Lideri koji rade u kompanijama prosuđuju drugačije nego li ljudi na ulici. Osnovni razlog za to je sistem vrijednosti koji može biti potpuno drugačiji. Međutim, i jedini i drugi su u stalnoj potrebi za novim idejama i kreativnom podrškom. Zbog toga dolazi i do neugodnih iznenađenja kada tuđe ideje pronalaze pogrešne vlasnike. Ukoliko na sve to lider postaje agresivan te umjesto učenja primjeni osudu kao osnovni princip nagrađivanja cijela se

Ostavite komentar