Poslovni korisnici i društvene mreže

Piše : Tarik Kapetanović @ka5an

Kada se na stolici ispred računara zavrti direktor kompanije i upita sam sebe:

„Zašto moja kompanija ili proizvod moraju biti na tom dosadnom facebooku kad sam nedavno i uposlenicima zabranio njegovo korištenje u kancelarijama?! „

Tada nastaje problem na raport se zove i teta iz marketinga i sekretarica i bratov sin inače svi zaposleni  ko zna kako, a onda dolazi i drugi problem. Ne samo da se na facebooku mora prikazati šta kompanija radi, njeni proizvodi i aktivnosti već se mora na tom istom facebooku pojaviti i direktor tada se u Bosni i Hercegovini obično zove šef stranke kojeg tek čekaju slični problemi…

Odgovore na ta pitanja sam tražio a gdje drugo nego kod stručnjaka na internetu. Naravno, moram odmah istači da kompanije ili proizvodi i brandovi koji koriste društvene mreže kao kanal komunikacije često nemaju pojma šta ih tamo čeka, nisu sigurni šta žele i kako se mogu izvući iz cijele priče a da im lova ostane u džepu!?

Kompanije u BiH koje nasumice otvaraju Facebook i rijetko (jako rijetko) Twitter profile u komunikaciju s konzumentima ili potencijalnim mušterijama ulaze po principu „grlom u jagode“. Komunikacija počinje nevezano, na prvu a niko se ne pita šta korisnik želi niti se korisnika za njegove želje pita!

Ukoliko zaista želite da budete prisutni na društvenim mrežama ili možda želite da Vaš brand bude prepoznat kao i kompanija morate se i zapitati zašto bi potencijalni korisnici (mušterije) željeli s Vama dijeliti dragocjeno vrijeme provedeno na Facebooku dok se sakrivaju od svog šefa spomenutog na početku ovog teksta ?

Dok sjede skriveni ispred monitora korisnici društvenih mreža (u BiH je to većinom Facebook) se pitaji i pitaju a vi morate znati odgovoriti!

Pitanje #1 : Zašto bih trebao staviti like na baš tu stranicu na Facebooku ?!

Pitanje #2: Zašto da pratim baš taj account na Twitteru ?

Pitanje #3: Zašto li Vas zanima kakvo je moje iskustvo s Vama (brandom ili kompanijom) Šta ja imam od toga (gdje sam ja tu)?

Pitanje #4: Zašto želite da ostanem povezan s Vama?

Pitanje #5: Zašto da čitam ovo što je napisano na Vašoj stranici kad mi prijaelji šalju dovoljno klipova i sadržaja za čitavu godinu?

Pitanje #6 : Zašto da Vas preporučim prijateljima pogotovo da baš Vas prate ili stavljaju like?

Pitanje #7 : Zašto da razmjenjujem Vaše sadržaje s prijateljima?

Pitanje #8 : Zašto bi Vam uopšte vjerovao ?

Ptanje #9 : Zašto bi me bilo briga za Vas ako Vas nije briga za mene i moja pitanja?

Ukoliko znate odgovore na ova pitanja uspjeli ste! Oni koji rade znaju da kada kompanija, šef ili proizvod počnu slušati svoje uposlenike, sekretara ili ljubitelje dolaze i pravi rezultati. Osnova priče je da na društvenim mrežama osvojite svoje mjesto koje Vam osigurati stalna i brižna interakcija sa korisnicima (funovima).

Korisnici Vama dolaze iz znatiželje ili lijepog sjećanja na neki proizvod. Oni ostaju tu i njihov broj se povećava jer im Vi možete omogućiti da budu prvi! Oni prvi mogu saznati kada su sniženja, promocije. Njihova prednost je u brzini dostupnosti informaciji, koja sa sobom nosi i podatke o proizvodu. Na kraju korisnici žele da ih se pita za mišljenje!

Zar to nisu dovoljno jaki razlozi da korisnik potraži kompaniju, brand ili proizvod na facebooku te da iste prati na twitteru?

Odgovor je jasan…

3 0 komentara

  1. Dario Kreštalica 1 Septembra, 2011
  2. Istina 19 Oktobra, 2011
  3. best reverb effects pedal 26 Septembra, 2014

Ostavite komentar