Medijski uticaj

Piše : Tarik Kapetanović

A jutros iznenađenje, u  jutarnjem programu Kantonalne Televizije gostuje mlad čovjek, Kenan Uštović. Tema poziva, posao i zapošljavanje mladih.

Konačno je neko odlučio i javno progovoriti. Učinio je to Kenan inače magistar ekonomskih nauka, čovjek iza kojih stoji i nekoliko godina radog iskustva stečenog u stranoj kompaniji a na kraju neko kome je tek 25 godina.

Savršena kombinacija reklo bi se, u nekoj od „normalnih“ država poslodavci bi se doslovno javno borili za takvog čovjeka ali na žalost mi ne živimo u „normalnoj“ državi, već kao što već i vrapci na grani znaju zemlji koja je do kraja prožeta neznanjem i korupcijom.

Ne čudi mene što magistar Kenan nema posla niti što je bezbroj puta bezuspješno tražio posao i aplicirao na pozicije na kojima bi svjesno i požrtvovano radio. Kenan je rekao da „ne zna“ zašto je to tako, naravno   jer je teško javno progovoriti javno o problemu koji ga muči a svi znamo šta je stvarni razlog.

Mi znamo zašto Kenan nema posla, obrazovaniji je od mnogih direktora i šefova koji ga primaju na razgovor, nema veza u lokalnoj politici i nije jedan od onih koji do posla dolaze ulizivačkim radom.

Mogao bih pisati danima na tu temu, ali se treba dohvatiti struke.

Zahvaljujući komunikaciji s novinarima Kantonalne televizije Kenan se u 9.20 am pojavio u programu jutarnjeg programa. Hvala kolegama, Kenanu je to pojavljivanje mnogo značilo, obratio se široj javnosti i zbog tog pojavljivanja i ja pišem ovaj post, ali uvijek postoji ono ali.

Medijski analitičari i svi koji se bave istraživanjem medijima znaju koji to dijelovi gledateljstva prate jutarnji program. Većinom se radi o nezaposlenim, domaćicama ili radnim ljudima koji svoj posao počinju poslije podne i završavaju u kasnim satima.

Rijetko se dešava da poslodavci gledaju jutarnji program neke televizije radnim danom u 9.20 am.

Zaista bih volio da se varam – ali je to rijetkost.

Zbog toga molim urednika jutarnjeg programa Kantonalne televizije da priče poput Kenanove sačuva za prime time ili da čak predloži kreiranje emisije na sličnu temu u koju bi mogli pozvati mnoge malde koji se ne boje govoriti i mlade koji će čak i izuzetno dobro i otvoreno govoriti, naravno tu bi trebali biti i uticajne gosti koji bi radi autopromocije pred kamerama Kenanu i mnogim drugim pomogli istog časa.

Možda ja i nisam u pravu, mediji i posao novinara su mi pomogli pri upoznavanju savršeno dotjeranih enterijera kabineta visokih dužnosnika u našoj zemlji . Poznat mi je i obim posla kojeg isti svakodnevno obavljaju, stoga me ni najmanje ne bi čudilo da se na kraju ova priča završi i pozitivno.

Ne sumnjam da mnogi poslodavci već u 9.20 am udobno smješteni u fotelju ispijaju kafu, čitaju novine i gledaju neki od jutarnjih programa naših televizija dok se kandidati za posao po ko zna koji put spremaju za intervju koji se obavlja formalno, jer na poziciji već neko radi ili je slučajno rezervisana.

Jedan okmentar

  1. tetka 9 Decembra, 2010

Ostavite komentar