Proteini su smeće

Možda ste nekada pomisli da su samo žene opsjednute dijetama, ako jeste onda ste se prevarili. Logan Hood je trener poznatih filmskih zvijezda od kojih mu je najposlušniji kandidat Jason Statham. Kažu da Logan zna kako od prosječne muške muskulature izvajati savršenstvo ali i naplatiti svoju uslugu. Naporni treninzi, penjanje po planinama i ograničavajuće dijete su samo dio tretmana koje preporučuje Logan. Ukoliko zaista želite da se dovedete u formu, pročitajte nekoliko isprobanih savjeta,  pa čak i onaj da trebate smanjiti obroke. Logan također sugeriše da ništa nije lagao, ako imate loše navike procedura će ići mnogo teže

Radili ste sa Jasonom Stathamom tokom novog filma Smrtonosna utrka,  kako je izgledao jedan pripremni trening?

Morao sam mu napraviti dijetalni plan ishrane, to je ujedno bio i najteži dio posla. Nakon toga smo trenirali i podizali tegove. U prvih deset sedmica uspio sam uključiti i turu trčanja po planinama. Bio je to naporan posao, ali sam koristio sva raspoloživa sredstva i pomagala kako bi poznatog glumca doveo u top formu.

Rekli ste stroga dijeta, šta je Jason mogao jesti a šta ne ?

Prije mene Jason nije slušao preporuke nutricionista. Ja sam mu preporučio izbjegavanje ugljikohidrata, pa tako nije mogao jest hljeb, tjesteninu, rižu i neke mliječne pahuljice. Dijeta je uključivala prehrambene proizvode poput jaja, mesa, ribe i prirodne hrane. Nije smio jesti ništa pakovano i termički obrađeno. Izbjegavao je alkohol i šećer što je bilo od izuzetne pomoći.

Da li se ljudima teško odreći alkohola ?

Piće je ritual za mnoge, ali moj savjet je da se alkohol izbjegava. Ako morate piti, onda je bolje uzeti čašu votke s ledom ili čašu crnog vina nego li popiti nekoliko litara piva. Ako pijete onda pijete radi alkohola i nemojte opterećivati organizam velikim količinama šećera.

Kako izgleda jedan vaš trening ?

Prakticiram sve ono što i podučavam, ne savjetujem da ljudi čine bilo šta što ja ne bih učinio. Sve se treba raditi po planu da bi se moglo nazvati radom. Počinjem sa intervalom vježbi nakon toga slijedi dizanje tegova a nakon toga trčanje koje je za neke i najteže.

Šta mislite o uzimanju proteina ?

Mislim da je 90 procenata proteinskih preparata čisto smeće. Uvijek treba gledati sastav kao što se gleda i na boci dobrog pića. Ako ima previše sastojaka taj protein nije dobar za organizam. Dobri proteinski preparati ne bi trebali imati više od pet sastojaka a oni iznimno dobri imaju samo dva a to su protein i glutamin. Ako koristite protein uključite onaj prirodni iz prehrane. Proteinski preparati imaju previše šećera u sastavu i mislim da treba izbjegavati proteinske čokoladice i napitke.

Imate li neki savjet za ljude koji bi trebali izbjegavati proteinske napitke ?

Prvenstveno treba prestati konzumiranje obrađenih ugljikohidrata. To je lako izgovoriti, ali je ekstremno teško primijeniti. Kada ljudi shvate šta su ugljikohidrati i kako ih konzumiraju onda se jako teško istih odriču.  Ako se uspiju osloboditi obrađenih ugljikohidrata ljudi će se osjećati i spavati puno bolje. Time će zasigurno poboljšati i treninge i fizičku spremu.

Šta onda treba jesti ?

Uvijek savjetujem ljudima da jedu pravu hranu. Ako hrane ne raste i nema oči ta hrana nije prava i nemojte je konzumirati. Također ako u sastavu ima bilo šta i bilo kakav napis čije ime ne možete izgovoriti nemojte to jesti.

Da li je brzi fizički napredak zaista moguć ?

Sve je moguće, ali se promijene ne dešavaju preko noći. Trebate se bazirati na prehranu i treninge i održati jedan tempo određeno vrijeme. Teško je napraviti psihičke izmjene te izmijeniti navike, ljudi takve promijene teško tolerišu pa na kraju ne dolaze na treninge i zapuste svoje tijelo.

Koja hranu preporučujete nakon treninga ?

Treba piti tečnost, u Americi imamo piče koje se zove Recover Right u kojem se može naći 160 kalorija, 75 % ugljikohidrata i 25 % proteina. Piće ne sadržava šećer što je iznimno dobro. Nakon treninga treba pojesti zdrav obrok koji sadrži masti, ugljikohidrate i proteine.

Da li se proces starenja može prevenirati ?

Organizmu pomaže stalan trening, ali svake godine treba napraviti male izmjene u prehrani. U tridesetoj ne možete jesti iste stvari kao što ste jeli sa dvadeset. Promjena navika je značajna, ako ste se držali nečega dvadeset godina, teško se prilagoditi i navići na drugačije.

Ostavite komentar