Čaša mlijeka na ulici

Piše : Tarik Kapetanović

Na Sarajevskim ulicama možemo vidjeti mašine za gazirane napitke,  dok protesti privrednika govore o nekontrolisanom prosipanju mlijeka mliječnih proizvoda koje bi mogli kupovati i koristiti.  U ne tako dalekoj Sloveniji na putu ka Ljubljani domaćini su postavili „mlijekomate“ aparate u kojima stoji tek pomuzeno mlijeko.

Mlijekomati su mašine na kojima možete da kupite svježe mlijeko od određenog domaćina. Obzirom na osiguran kvalitetu i prirodnu čistoću proizvoda mušterije sve češće posjećuju mlijekomate umjesto velikih tržnih centara, jer je kako tvrde slovenci upravo mlijekomat u skladu sa zdravim načinom života kojemu je cilj povratak prirodi.

Mlijekomati neodoljivo podsjećaju na bankomate i možemo ih vidjeti na prilazima Ljubljani i Mariboru. Očekuje se da će mreža ovih mašina biti proširena jer su slovenački privrednici spremni na realizaciju novih i drugačijih ideja. Očito se ideja svidjela i predstavnicima vlasti u Ljubljani pa je odnedavno jedan mlijekomat postavljen i na pijaci u centru grada dok je drugi smješten u najelitnijem naselju u Ljubljani. Ljudi kupuju mlijeko koje toče u flaše od jednog do tri litra i više. Jedina mana mlijekomata su upute za korištenje koje su za sada samo na slovenačkom, kaže Igor Miklavčič, žitelj Ljubljane.

Mlijekomati su tehnički unaprijeđeni, kvaliteta mlijeka se stalno kontroliše a mlijekomat prestaje s radom čim se primijeti i najmanja greška. Ukoliko dođe do greške ili prestanka rada, mlijekomat putem gsm operatera obavještava servisera koji je zadužen za popravke.

Mlijeko iz mlijekomata je kvalitetnije jer se ne prerađuje. Na mlijekomatu je istaknut i napis u kojem stoji da kupljeno mlijeko treba prokuhati prije nego se počne piti ili da djeci. Ukoliko nemate bocu u koju točite mlijeko u sastavu mlijekomata je i mašina za prodaju pvc boca što je savršen marketinški trik.

Važno je spomenuti da je mlijeko iz mlijekomata skuplje od pakovanog i košta oko 1 euro po litru, ali je moguće kupiti i manje količine što značajno umanjuje potrošnju novca. Najmanja doza je čaša koja košta 10 euro centi što je niska cijena za čašu zdravlja na ulici.

Sličan marketinški potez bi mogli prepisati i naši privrednici koji se bore s prodajom mlijeka ali i marketing oglašivači i prodavci tehničke opreme koji bi mogli uz minimalno ulaganje ostvariti veliku dobit. Ideja je unikatna trebamo je samo preuzeti.

Ostavite komentar